Location
Valgamaa Kutseõppekeskus
Majutus- ja toitlustusettevõtete klienditeenindajad puutuvad kokku vene keelt kõnelevate külalistega. Parimaks teenindamiseks ning külaliste soovide ja vajaduste mõistmiseks on vajalik praktiline suhtlemise oskus.
Sihtgrupid:
majutus- ja toitlustusettevõtete klienditeenindajad, kes igapäevases töös puutuvad kokku vene keelt kõnelevate külalistega ning soovivad end täiendada mõistmaks külaliste soove ja vajadusi, vajades praktilist suhtlemis oskust vene keelt kõnelevate toitlustusettevõtte külastajatega teenindussituatsioonides.
Maht: 78 akad. tundi
Tühistatud
Lisainfo
Additional information in Juhan
Link will open on a new page
Õppe
sisu:
● klientide vastuvõtmine (tervitamine,
pöördumised)
● suhtlus igapäevastes
töösituatsioonides (vajaduste väljaselgitamine, hoiakud)
● Telefonivestlus (tellimuste ja
broneeringute vastuvõtmine, pakkuvate teenuste selgitamine)
● restorani inventari, töövahendite,
menüü jms tutvustus vene keeles
● erialane sõnavara
Sihtgrupid:
majutus- ja toitlustusettevõtete klienditeenindajad, kes igapäevases töös puutuvad kokku vene keelt kõnelevate külalistega ning soovivad end täiendada mõistmaks külaliste soove ja vajadusi, vajades praktilist suhtlemis oskust vene keelt kõnelevate toitlustusettevõtte külastajatega teenindussituatsioonides.
Maht: 78 akad. tundi
- Auditoorne: 8 akad. tundi
- Praktika: 70 akad. tundi
Tühistatud
Koolitaja :
Projektijuht: Kaidi Loos, kaidi.loos@vkok.ee- Katrin Uffert
Lisainfo
Published 23.12.2021.
Last changed 05.02.2023.