Teenindusalane vene keel

05. aprill 2022 - 17. Mai 2022

Asukoht Valgamaa Kutseõppekeskus
Majutus- ja toitlustusettevõtete klienditeenindajad puutuvad kokku vene keelt kõnelevate külalistega. Parimaks teenindamiseks ning külaliste soovide ja vajaduste mõistmiseks on vajalik praktiline suhtlemise oskus.

Õppe sisu:

      klientide vastuvõtmine (tervitamine, pöördumised)

      suhtlus igapäevastes töösituatsioonides (vajaduste väljaselgitamine, hoiakud)

      Telefonivestlus (tellimuste ja broneeringute vastuvõtmine, pakkuvate teenuste selgitamine)

      restorani inventari, töövahendite, menüü jms tutvustus vene keeles

      erialane sõnavara


Sihtgrupid:
majutus- ja toitlustusettevõtete klienditeenindajad, kes igapäevases töös puutuvad kokku vene keelt kõnelevate külalistega ning soovivad end täiendada mõistmaks külaliste soove ja vajadusi, vajades praktilist suhtlemis oskust vene keelt kõnelevate toitlustusettevõtte külastajatega teenindussituatsioonides.
Maht: 78 akad. tundi
  • Auditoorne: 8 akad. tundi
  • Praktika: 70 akad. tundi

Tühistatud
Koolitaja :
  • Katrin Uffert
Projektijuht: Kaidi Loos, kaidi.loos@vkok.ee

Lisainfo
Täiendav info Juhanis Link avaneb uuel leheküljel
Vaata rohkem koolitusi
Avaldatud 23.12.2021. Viimati muudetud 05.02.2023.